četvrtak, 5. svibnja 2016.

KOPRIVA



Ponekad, u potrazi za rješenjem naših zdravstvenih problema, zaboravimo na to, da nam je priroda već dala sve potrebno za zdravlje i da su nam da dohvat ruke prirodni i besplatni lijekovi.

Tako sam i ja bila iznenađena, kada sam naišla na ovaj članak, koji govori o običnoj koprivi.

Iako smo svi ponešto čuli o ljekovitosti koprive, ne znam koliko nas je svjesno toga, koliko je ona zapravo ljekovita.

Članak je preveden sa engleskog, ime doktora na žalost je nepoznato.

„Kopriva je jedna od najkorisnijih ljekovitih biljaka. Kad bi ljudi shvatili, koliko je ova biljka ljekovita, sadili bi samo koprive."

Svi dijelovi koprive – stabljika, lišće, korijen i cvijet – imaju ljekovita svojstva.

U drevna vremena kopriva je bila vrlo cijenjena. Na slici Albrechta Duerer (1471 - 1528) možemo vidjeti anđela sa koprivom u rukama.

Švedski znanstvenik Abbe Kuenzle tvrdi, da bi kopriva odavno nestala sa lica zemlje, ako ne bi imala žalce.  Životinje i insekti bi ju odavno pojeli.

Jednom sam dala savjet majci sedmero djece, koja je od svog zadnjeg poroda patila od glavobolje i ekcema, da pije čaj od koprive.

U kratkom vremenu riješila se ekcema i glavobolje. Pošto ekcem ima unutarnji razlog, treba ga liječiti uzimajući trave koje čiste krv.

Kopriva je najbolja biljka za čišćenje i poboljšanje krvi. Pozitivno djeluje na gušteraču i pomaže snižavanju šećera u krvi. 

Kopriva liječi upale urinarnog trakta i stimulira rad crijeva. Zbog toga koprivu preporučuju kao dio proljetnog čišćenja organizma.

U biljnoj medicini čaj od koprive se koristi za bolesti jetre i žući, za poremećaje sna, kod tumora slezene, za grčeve u stomaku, čireve, bolesti pluća itd. Čaj se pije 4 tjedna. Nemojte čaj zakuhati, jer će to uništiti dragocjene sastojke. Možete piti 1 čašu čaja od koprive svaki dan tokom cijele godine, radi prevencije. Čaj od koprive također je blagotvoran kod virusnih i bakterijskih infekcija.

Ako imate manjak željeza u organizmu i osjećate se umorno i beskorisno, kopriva je to što Vam treba! Kopriva sadrži puno željeza, i uspješno se koristi kod anemije. Nakon određenog vremena, opet ćete se osjećati puni energije i zdravlja.

Jednom mi je došla mlada žena, koja je izgledala anemično. Osim nedostatka željeza, imala je probleme sa želucem, žučnim mjehurom i patila je od glavobolje.

Preporučila sam joj čaj od koprive. Nakon nekog vrjemena opet sam ju srela, a ona mi je sa oduševljenjem rekla, kako joj je brzo pomogao čaj od koprive. Cijela se njezina obitelj okrenula prirodnom načinu liječenja.

Čaj od koprive je diuretik i zbog toga se može koristiti kod vodene bolesti. Izgrađuje krv i zbog toga je dobrotvoran kod mnogih bolesti krvi.

U kombinaciji sa drugim ljekovitim biljem, kopriva se može uspješno koristiti za liječenje leukemije. Ljudi, koji pate od alergije, uključujući peludnu groznicu, također bi  trebali piti čaj od koprive.

Nastavite čitati:

Kopriva - Čudesni lijek 2.dio

Napravite čaj, tinkturu i kupku od koprive

Sve što niste znali o prirodnom liječenju koprivom

3 ukusna i zdrava recepta od koprive

Kopriva - čudesni lijek - 2.diokopriva

Kopriva smanjuje osjetljivost na prehladu i pomaže kod reumatizma i gihta.

Jedna je moja pacijentica patila od išijasa. Bila je pod medicinskom njegom 3 godine.

Nakon toga je počela koristiti kupke s koprivom (200 g koprive na jednu kupku) i ozdravila je u roku 6 mjeseci.

Jedna gospođa, stara 50 godina, imala je tako slabu kosu da je morala nositi periku.

Njoj sam preporučila da pere kosu s posebnom smjesom, napravljenom od čaja od koprive i koncentrata korijena koprive.

Poslušala je moj savjet i njezina je kosa svakim danom postajala sve gušća.

Za zdravlje kose vrlo je blagotvorna tinktura od koprive. Lako ju je napraviti od korijena koprive, kojeg ćete iskopati u proljeće ili jesen.

I ja svakog dana nanosim ovu tinkturu na vlasište.Vrijedno je truda – nemam perut, a moja je kosa gusta, mekana i sjajna.

Kopriva je jako korisna za bolesti krvnih žila, poput, recimo, Birgerove bolesti.

Mnoge osobe mogle bi izbjeći amputaciju noge kada bi na vrijeme započele s kupkama od koprive.

Svaki grč, bilo gdje se pojavio, ukazuje na lošu cirkulaciju. Kod takvih simptoma preporučuje se kupka s koprivom.

Kupka se također preporučuje kod koronarne bolesti srca. Uđite u kadu i namačite područje srca toplim čajem od koprive. Dok to radite, nježno masirajte područje srca.

Jednom mi se obratila 50-godišnja žena koja je već 28 godina imala fistulu ,koja joj je donosila veliku bol. Fistula se nalazila na jagodici lica i operacije nije bila moguća. Prema mojoj preporuci, žena je počela brati mladu koprivu i praviti čaj. Pila je 3 čaše čaja od koprive dnevno s 1 žličicom švedske grančice.

Napisala je sljedeće: “Točno nakon 2 tjedna fistula je nestala i bila sam bez bolova. Fistula se nikad nije vratila.”

Sa zadovoljstvom iznova i iznova čujem iskustva ljudi kojima je pomogla kopriva. Nedavno sam dobila jedno pismo. Jedna gospođa je pisala o tome kako joj je pomogao čaj od koprive. “Ne samo da sam se riješila kroničnog umora. Nestali su žuljevi i gljivice na nogama!”

Druga žena je napisala da se konačno riješila ekcema.

Takva pisma su zrake nade u mom životu. To je potvrda da ljekovite biljke zaista pomažu, samo se trebamo koristiti njima!

Upotrebite mlade vrhove koprive, posebice u proljeće, za vaš tretman. Bit ćete iznenađeni rezultatom!

Jednom mi je došao jedan stariji gospodin. Prije 3 godine prebolio je gripu, nakon čega je imao strašnu glavobolju. Nikakvi lijekovi nisu pomogli.

Čak niti injekcije protiv glavobolje nisu bile učinkovite. S vremenom je glavobolja postajala sve gora, a čovjek je razmišljao o suicidu. Preporučila sam mu neka pije dvije i pol litre čaja od koprive dnevno. Nakon 4 dana čovjek je nazvao i rekao da se osjeća bolje nego ikada u životu!

Još jedan citat iz pisma: “Jako sam Vam zahvalan na pomoći. Već 19 godina patim od čudne bolesti.

Bio sam kod puno liječnika, ali nitko nije mogao reći što nije u redu sa mnom. Prije tjedan dana počeo sam piti čaj od koprive i moja je bolest nestala na misteriozan način, kao da nikada nisam niti bio bolestan!”

Iz ovih pisama vidim kako brzo pomažu ljekovite biljke.

Jedna poslovna žena mi je rekla da sa sobom uvijek nosi termos bocu sa čajem od koprive. Uvijek se uzda u njega. Rekla je kako čaj od koprive nije samo odlično sredstvo protiv žeđi, nego osvježava i otklanja umor.

Za išijas, artritis, lumbago i neuritis u rukama i nogama - lagano udarajte zahvaćeno područje sa svježe ubranom koprivom. Također možete napraviti vruću kupku s koprivom.

Zar ne bismo trebali biti zahvalni Gospodinu za ovakve čudesne trave? Nažalost, u modernom društvu čovjek prolazi mimo njih i prednost daje analgeticima, kojima se pretjerano koristi.

Želim vam ispričati još jednu priču koja me duboko dirnula. U jednom gradiću sam susrela stariju ženu koja je patila – prema dijagnozi liječnika – od tumora na želucu.

Zbog svojih godina, žena se nije mogla odlučiti za operaciju. Netko joj je preporučio da pije čaj od koprive. Svakog dana žena bi otišla u vrt i ubrala pregršt koprive blizu ograde, gdje je rasla u izobilju. Nakon nekog vremena, žena je otišla na rutinski pregled kod svog liječnika. Iznenađen, doktor nije mogao shvatiti što se desilo. Tumor je nestao! Nakon toga žena je mogla normalno uživati u zdravoj starosti.

Nema potrebe čekati da dođe bolest. Rak neće imati nikakve šanse ako naučimo cijeniti koprivu. Poslušajte moj dobar savjet - počnite piti čaj od koprive već danas.

Naravno, ako patite od nekog ozbiljnog problema, 1 čaša čaja dnevno neće vam biti od pomoći. Ako imate ozbiljno oboljenje, tijekom dana trebali biste popiti 1-2 litre čaja od koprive.

Suhu koprivu možete kupiti kod travara. Svježu mladu koprivu možete ubrati u proljeće. Što je kopriva mlađa i svježija, time su jača njezina ljekovita svojstva. Napravite nešto pozitivno za vaše zdravlje!

Otkada sam saznala o ljekovitosti koprive, nastojim redovito, u proljeće i jesen, piti čaj od mlade koprive tijekom 4 tjedna.

Obično popijem 1 čašu čaja na prazan želudac pola sata prije doručka. Tijekom dana popijem još 1-2 čaše. Najbolji učinak ćete postići ako čaj ne popijete odmah, nego ga pijuckate pomalo.

Čaj od koprive ne treba zaslađivati, jer on ne posjeduje neugodan okus. Ako želite, čaju možete dodati malo kamilice ili mente.

“Moj susjed koristi koprivu da bi se riješio štetočina u vrtu. Stavlja velike količine koprive u spremnik od 300 litara. Neko vrijeme koprivu ostavlja da se namače u spremniku. Zatim s ovom otopinom nekoliko puta šprica biljke. Tako se služi biljkom uzgojenom na prirodan način i ne mora koristiti kemikalije.”

Mnogi poljoprivrednici danas, umjesto da koriste dobrobiti koprive, uključujući i eko-uzgoj drugih biljaka uz njezinu pomoć, koprivu špricaju herbicidima, ne bi li je se riješili i uništili.

Ne razmišljaju o tome da se na takav način ubijaju mnoge ptice i insekti koji jedu koprivu. Kako li smo samo slijepi postali.

Nema komentara:

Objavi komentar

Zanima me vaše mišljenje...